Ürünlerimi Nasıl Satarım?

'Satış Pazarlama' forumunda KobiAjanda tarafından 1 Aralık 2015 tarihinde açılan konu

  1. KobiAjanda

    KobiAjanda Kobi Sektörel Site Yetkilisi

    Bir çok üretici veya satıcı firmalar ürünlerini daha geniş pazarlara ulaştırmak ister. Pazarlama boyutu ise dünyadaki tüm firmaların ortak sıkıntısı olmaya devam etmektedir. Uzun araştırma ve çalışmalar neticesinde bu sıkıntılara çözüm üreterek işletmelerin yeni pazarlar oluşturmasına katkı sağlamaktayız.

    Online ticaretin bu kadar önemli olduğu ve Internet alışverişlerinin güvenli hale geldiği günümüzde , satışa sunmak ve pazarlamak istediğiniz ürünlerinizi zaman kaybetmeden kendi profilinizi açarak pazarlama işlemine başlayabilirsiniz.

    slide.jpg

    Pazarlama sürecinin nasıl işlediğine genel olarak bakıldığında pazarlama yönetimi; araştırma, planlama (stratejik ve taktik), uygulama ve değerlendirme olmak üzere 4 süreçten oluşmaktadır. Ancak, önemli olan planlamanın 4 veya 5 süreçten oluşmasından çok pazarlama yönetiminin çok boyutlu bir çalışma gerektirdiğinin unutulmamasıdır.

    Etkili pazarlama organizasyonu sağlayabilmek için, pazarlama değerlendirme ve denetleme işlemlerinin sağlıklı bir şekilde gerçekleştirilmesi gerekmektedir.

    Ürün / hizmetin hangi kesimleri (gençler, çalışan kadınlar vb.) hedef alacağının belirlenmesi pazarlama yönetimi açısından verilmesi gereken önemli bir karardır. Bu karar doğrultusunda pazarlama stratejisi oluşturulacak ve bu kesimlere uygun hedefler doğrultusunda herekete geçilecektir.

    Hedef kitle ile hedeflerin belirlenmesinden sonra, şirket piyasaya sunduğu ürün ya da hizmetin kapsadığı temel üstünlüğü / üstünlükleri, hedef kitlenin bilmesini konumlandırmalıdır. Konumlandırma, şirketin piyasaya sürdüğü ürün veya hizmetin anahtar avantajlarını ve farklılıklarını müşterilerin zihnine sokma çabasıdır.

    Pazarlama; “Hedef tüketici, müşteri ve toplumun istek ve geresinimlerini tatmin ederek kar sağlayacak pazarlama bileşenlerinin (ürün / hüzmet, fiyat, dağıtım ve tutundurma) planlanması, yönetimi ve denetimi çabaları” olarak tanımlanan pazarlama, bir çok unsurun birleşmesiyle oluşan geniş bir süreçtir.

    Ürünümü İnternetten Nasıl Satarım? şeklinde bir soru sorarsanız, günümüz de oldukça yaygınlaşan ve geleceğin en önemli pazarlama yöntemi olan internet pazarlamacılığı ile Türkiye’de ki ürün sahipleri yeni yeni tanışmaya başlıyor diyebiliriz. Bugüne kadar satmayı düşündüğünüz yada gerçek hayatta sattığınız ve satışlarını artırmayı düşündüğünüz bir ürününüz varsa bunun nasıl yapabileceğinizi konusunda bilgiler aktaracağız.

    Nasıl Mı?

    Özel çalışma talebinde bulunan tüm kayıtlı kullanıcılarımıza gerekli bilgileri göndermekteyiz.
    Kobi Ajanda Forum Sitemizde Ticari profilinizi oluşturmak için tıklayınız
     
    Son düzenleme: 1 Aralık 2015

Bu Sayfayı Paylaş